تلفن های اینترنتی VoIP

مزایای استفاده از ویپ در کسب و کارهای شما

مقدمه

Voice over IP که بیشتر با نام VoIP شناخته می شود، جدیدترین شکل تلفن تجاری است. اساسا، VoIP به شما این امکان را می دهد تا تماس های تلفنی کم هزینه را به هر نقطه از جهان از طریق اینترنت برقرار کنید. این بدان معناست که دیگر مجبور نیستید از تلفن ثابت قدیمی استفاده کنید. هنگامی که شما با یک تلفن VoIP صحبت می کنید، صدای شما را به داده تبدیل می کند و سپس آن را از طریق اینترنت منتقل می کند. در انتهای تماس، اطلاعات دوباره به صدا با میزان وضوح بالا و بدون تاخیر تبدیل می شود. اما آنچه مهمتر از نحوه کارکرد آن است، این است که سیستم های ویپ همیشه کار خواهند کرد. اکثر مشکلات VoIP را می توان از راه دور و در چند دقیقه برطرف کرد. در صورتی که قصد دارید کسب و کارهای خود را مجهز به این سیستم کنید، می توانید به مراکز فروش ویپ در اصفهان مراجعه کرده و بهترین نوع تلفن های تحت شبکه VoIP را خریداری کنید. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با تلفن های اینترنتی VoIP و مزایای استفاده از این نوع سیستم برای انواع کسب و کارها توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مزایای استفاده از VoIP

تلفن های اینترنتی VoIP

امروزه بسیاری از افراد از سیستم های VoIP، شکل دیجیتالی ارتباطات صوتی و دیگر پلتفرم ‌های ارتباطی، برای ارتباطات خود در کسب و کارها استفاده می کنند. استفاده از سیستم های ویپ به خصوص برای کسب و کارهای کوچک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در ادامه در ارتباط با مزایای سیستم ویپ برای مشاغل کوچک توضیح می دهیم تا شما عزیزان بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که آیا برای سیستم های تلفن شرکت خود نیاز به مدرن کردن آن ها دارید و یا خیر. از مهمترین مزایای استفاده از سیستم ویپ و تلفن های اینترنتی VoIP شامل:

  • کاهش هزینه های تلفن کسب و کار

از آنجایی که VoIP به جای تکیه بر خطوط تلفن، داده های صوتی را از طریق اینترنت ارسال می کند، باعث کاهش هزینه در کسب و کارهای کوچک شما می شود. با مجهز کردن کسب و کارهای خود به سیستم VoIP حدود 30 درصد هزینه های قبض تلفن شما کاهش می یابند و می توانند تا 75 درصد در هزینه های عملیاتی صرفه جویی کنند. سیستم های ویپ می‌ تواند از هزینه‌ های گران راه ‌اندازی تلفن ثابت اجتناب کند، زیرا نیازی به پرداخت هزینه برای سیستم، سوئیچ‌ ها، آداپتورهای تلفن و سایر سخت ‌افزارها ندارید. با یک شماره مجازی به جای شماره ای که به تلفن ثابت فیزیکی متصل است، می توانید در تماس های محلی و بین المللی صرفه جویی کنید. این نوع سیستم به کارمندان شما اجازه می دهد تا از طریق کنفرانس ویدیویی یا صوتی از هرکجا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

نگهداری و تعمیرات تجهیزات سخت افزار می تواند گران باشد، به خصوص اگر متخصص فنی تلفن یا پشتیبانی IT تایید شده در کارکنان تمام وقت خود برای عیب یابی مشکلات در صورت بروز آن ها نداشته باشید. در چنین شرایطی استفاده از سیستم های ویپ انتخاب بسیار هوشمندانه ای می باشد.

تلفن های اینترنتی VoIP

  • کیفیت تماس بالا

تا زمانی که کسب و کار شما دارای اتصال اینترنتی قوی و پهنای باند کافی باشد، مشتریان و کارمندان شما کیفیت تماس عالی را تجربه خواهند کرد. تلفن های اینترنتی VoIP به کاربران خود صدای HD را با استفاده از اتصال به اینترنت، با وضوح باورنکردنی و صدای واضح ارائه می دهند. کسب و کار شما همچنین کنترل بیشتری بر کیفیت تماس با VoIP دارد، زیرا می توانید از هدست یا میکروفون استفاده کنید و تنظیمات را برای ایجاد صدای مورد نظر خود تنظیم کنید. تلفن های اینترنتی VoIP که در مراکز فروش تجهیزات شبکه در اصفهان عرضه می شوند، از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار می باشند.

  • ویژگی های تماس پیشرفته بدون هزینه های بالا

یکی از بزرگترین مزایای VoIP برای مشاغل کوچک، عملکرد آن است. VoIP در سال‌ های اخیر به سرعت در حال پیشرفت بوده‌ است و توانسته است ویژگی های بسیار مفیدی را در مقایسه با سایر پلتفرم ها ارائه دهد. با کمک سیستم های ویپ ویژگی ‌هایی مانند انتقال تماس، پاسخ صوتی تعاملی، ضبط تماس، تجزیه و تحلیل، سرویس‌ دهی خودکار، نوبت ‌دهی تماس و ادغام با سایر برنامه ‌های تجاری بسیار آسان می باشد. این ابزارها می توانند به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریانتان کمک کنند.

  • امنیت بالا

با سیستم VoIP، کسب و کار شما می تواند از ابزارهای زیر برای افزایش امنیت استفاده کند:

-رمزگذاری انتها به انتها برای جلوگیری از استراق سمع

-امنیت نقطه پایانی

-احراز هویت دو مرحله ای برای برنامه های تماس

-مسدود کردن و برچسب گذاری تماس های هرزنامه

  • کارمندان شما می توانند از هر کجا با VoIP کار کنند

یکی از مزیت های تلفن های اینترنتی VoIP این است که به کسب و کارها امکان می دهد تا حد الامکان سیار و قابل حمل باشند. هنگامی که سیستم تلفن خود را با تماس مبتنی بر اینترنت مدرن کردید، کارکنان شما می توانند از هر کجا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این بدان معناست که سازمان شما می ‌تواند کاملا از راه دور فعالیت خود را انجام دهند. کارمندان شما می توانند با کمک سیستم های ویپ چت کنند و بدون مشکل کنفرانس ویدیویی و اشتراک گذاری فایل ها را انجام دهند.

مزیت استفاده از VoIP

  • استفاده از VoIP آسان است

شرکت ‌ها معمولا برای سفارشی ‌سازی یا به ‌روزرسانی سیستم تلفن خود به یک متخصص فناوری تلفن یا فناوری اطلاعات نیاز دارند. در مقابل، استفاده از VoIP بسیار ساده تر است. بسیاری از سیستم های VoIP دارای یک برنامه دستکاپ و یا موبایل هستند که دارای داشبورد جامعی است که به عنوان یک کنترل پنل عمل می کند. شما به راحتی می توانید پیام های خروجی خود را تغییر دهید، تلفن خود را به روز کنید، تنظیمات تماس را تنظیم کنید، ساعات اداری خود را اصلاح کنید و موارد دیگر را نیز به راحتی تغییر دهید.

  • قابل اعتماد هستند

سیستم های تلفن VoIP بسیار قابل اعتماد هستند. VoIP توسط بسیاری از مشاغل در سراسر جهان پذیرفته شده است و به طور مداوم در حال پیشرفت است.

جمع بندی نهایی

تلفن های اینترنتی VoIP یک جایگزین کم هزینه برای سیستم های تلفن سنتی است. همانطور که از نام آن پیداست، VoIP از اتصال اینترنت (باند پهن) برای برقراری و دریافت تماس های تلفنی شما استفاده می کند. این امر می تواند با از بین بردن نیاز به تعداد زیادی از خطوط تلفن فردی، هزینه های جاری کسب و کار شما را به طور چشمگیری کاهش دهد. زمانی که با تلفن صحبت می کنید، به جای استفاده از سیم های مسی و دکل های تلفن همراه، داده های صوتی شما به صورت بسته های دیجیتالی تبدیل می شوند و شما می توانید از طریق اینترنت به راحتی ارتباط برقرار کنید. شرکت‌ هایی که از تماس بین‌ المللی استفاده می‌ کنند با استفاده از سیستم های ویپ می توانند تا مقدار قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنند. با استفاده از تلفن های اینترنتی VoIP می توانید کسب و کارهای خود را بسیار حرفه ای تر کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *